EEN WERKRUIMTE DIE DE ZIN PRIKKELT EN EEN FIJNE AKOESTIEK HEEFT

Een fijne werkomgeving die slim en functioneel is ingericht, qua akoestiek prettig is én een ruimtelijk gevoel geeft. Medewerkers zijn vaak meer op kantoor dan thuis. Een zinnenprikkelende plek met leuke hoekjes waar je graag bent, bevordert de productiviteit en verlaagt het ziekteverzuim. Dat is bewezen. En ja, die prettige akoestiek speelt daarin écht een belangrijke rol.

Aanpak

Werken met een interieurontwerper, hoe werkt dat? Ik neem je mee:

Zakelijke omgeving inrichten

Werkplekken, kantoorinrichting, stilte werkplekken, winkelruimten, horecazaken, tandartspraktijken, massageruimten, showrooms: een zakelijke omgeving kan een flinke kluif zijn. De juiste sfeer en opstelling vangen, kan lastig zijn. Een professional op de vloer behoedt je voor missers. Ik kom met eigenwijze oplossingen. En met eigenwijs bedoel ik oplossingen die passen bij je bedrijf. Passend bij jouw wijze. De sfeer inrichting van je werkruimte zie ik als een verlengstuk van je marketing.

3 . Bedrijfsverhalen vertalen

Het verhaal van je bedrijf vertaal ik in het ontwerp. Wat is de cultuur, waar wil je naartoe, wat zijn de bedrijfskleuren? Het zijn voorbeelden van vragen die ik je tijdens het eerste gesprek stel. Op basis daarvan maak ik een eerste 3D ontwerp en sfeerbeeld. Het ontwerp bespreken we samen uitvoerig, ook met je team. Na jullie feedback krijg je een definitief ontwerp. Ik ondersteun je bij de aankoop van de meubels en het inzetten van de specialisten die denken vanuit de richtlijnen van de arbo en de brandweer. Ook neem ik de projectbegeleiding uit handen.

‘JE BEDRIJFSRUIMTE IS DE HUISKAMER VAN JE MARKETING. IK ZORG DAT HET KLOPT.’

Onze Projecten
Kennismaken? Ik kom graag bij je langs.